miercuri, 14 noiembrie 2012

Limoniu: ,,Jucătorii au plecat cu titlu gratuit la Petrolul.

Ioan Mărginean, cel care conduce pe U Cluj, s-a exprimat în legătră cu situaţie de la clubul universitar.  ,,Jucătorii au plecat cu titlu gratuit la Petrolul. Şi la noi la U au venit alţii cu titlu gratuit. Unii au plecat prin transfer, unii au plecat liberi, cum e Matache. Eu vă spun că e o făcătură. Nu se poate să evaluezi nişte jucători şi în România ne chinuim să îl dăm pe Chiricheş cu 5 milioane.

Eu la ora aceasta sunt pur şi simplu şocat pentru că aveam 2 potenţiali investitori cu care tratez, am avut la un moment dat 3 şi care acuma taman când să batem palma săptâmâna asta şi să semnăm actele, a apărut făcătura asta.

Şi noi avem bani de încasat de la alte cluburi: Rapid - 50.000 de euro, mai avem contracte de reclame de publicitate. De exemplu din încasările pe care le facem cu CFR şi cu Steaua, noi aducem jucătorii la zi.

Eu am crezut în momentul când am luat clubul, că facem un model Bilbao. Toate acţiunile au fost scoase la vânzare cu un ban bucata, ca să le cumpere suporterii. Suporterii la rândul lor să-şi aleagă noul organ de conducere şi era ceva nou pentru fotbalul românesc, cinstit, corect.

Domnul Şumudică, a încheiat acest contract, de bunăvoie şi nesilit de nimeni. A fost înştiinţat de problemele care se rezolvă, dar din păcate, apărând problema asta astăzi, s-ar părea că o să ne fie mai greu. Dar eu ştiu că jucătorii au caracter şi vor juca. Să nu ne pronunţăm înainte de a vedea meciul." a spus Mărginean la Digisport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu