joi, 8 noiembrie 2012

U Mobitelco Cluj - Timba Timişoara 71-60



                  U Mobitelco - Timba Timişoara 71-60 (17-19; 21-16; 20-13; 13-12)

A fost meciul de retragere a lui Tyller Morris de la Universitatea. El va rămâne în memoria suporterilor clujeni, prin coşul înscris în ultima secundă, din jumătatea proprie contra Ploieştiului, cu care Universitatea a câştigat un nou titlu de campioană naţională.

 ,,U" Mobitelco: Barnette 19 (10 recuperari, 5 pase decisive, 3 interceptii), Wright 14 (6 pase decisive), Nikolov 11 (7 rec., 4 p.d., 2 capace), Silvăşan 11 (4 rec., 3 p.d.), Baciu 10 (8 rec.), Todorovic 4 (4 rec.), Hallik 2 (2 rec.). Au mai jucat: Nakic (2 p.d.), Kuti.
Timba: Grubisic 14, Johnson 13, Stojakovic 10 (11 rec., 10 p.d.), Huckaby 6, Glynn 6, Mihuti 6, Milovic 5.

 Niksa Bavcevic: "Sunt mulţumit că am putut să îi oferim o victorie la despărţirea de Tyler, dar nu sunt satisfăcut de jocul nostru. Din nou, pentru a treia oara după meciul cu Ciuc şi cel cu Dinamo, adversarul vine şi joacă zona. Am încercat, din păcate, doar jocul de afară, şuturile de la distanţă, lucru care, desigur, a fost greşit. Avem aruncători buni, putem ataca zona, însă astăzi nu am avut deloc răbdare, am aruncat după decizii pripite, individuale. În sfertul trei, când am pasat mai repede şi când am executat schemele mai repede, ei au schimbat rapid din defensiva zona, însă pe urmă au trecut din nou la ea şi nu am reacţionat nicicum, a trebuit să muncim pentru victorie. Timba are o echipă bună şi, după cum am mai spus, nu trebuie să subestimăm niciun adversar".

Tyler Morris: "Atmosfera a fost specială! Din păcate, nu s-a terminat aşa cum credeam cu toţii că se va termina, însă această seară a fost una specială pentru Cluj, pentru echipă, pentru mine. Am primit o minge de aur, practic pentru mine sunt doi ani comprimaţi în ea! Sunt bucuros că am reuşit să câştigăm în această seară, Mircea, antrenorul şi toată lumea au vrut această victorie pentru a-mi oferi mie o seară specială. Aţi fost, cu toţii, minunaţi şi nu o să uit niciodată experienţa pe care am avut-o aici, la Cluj. După ce mă întorc acasă o să... mănânc multă mâncare, o să mă odihnesc şi o să îmi limpezesc mintea. În cateva saptamani o să mă decid ce voi face".

http://snack.to/pznlr3li









































































http://snack.to/pzksr3li

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu