vineri, 1 februarie 2013

Ionel Ganea, noul antrenor al lui U Cluj: ,,Nu am venit pentru bani ! Pentru noi suporterii înseamnă cel mai mult."

Fostul internaţional român Ionel Ganea a fost instalat în funcţia de antrenor principal al Universităţii Cluj, în cadrul unei conferinţe de presă. El a subliniat faptul că nu banii au contat în alegerea făcută
,,Sunt foarte conştient că presiunea este foarte mare pentru mine, dar nu mă sperie. Nu am venit pentru bani! Vreau să construiesc o echipă cu care să luptăm pentru evitarea retrogradării. Pentru mine şi pentru echipă, relaţia cu fanii este una foarte importantă. Noi avem nevoie de sprijinul lor. Sper să ne susţină indiferent de situaţia care este la ora actuală. Eu cred că pentru noi suporterii înseamnă cel mai mult. Ei sunt moralul cel mai bun pentru jucători", a declarat antrenorul lui U Cluj, Ionel Ganea.

Referitor la incidentul cu bannerul de la meciul CFR Cluj - Turnu Severin, Ganea a precizat:
,,Nu am interzis eu, au interzis jandarmii."

În ceea ce priveşte conducerea clubului, fostul atacant a spus că nu ştie cine conduce clubulul: ,,Sincer nu ştiu, pentru că am făcut înţelegerea printr-un reprezentant al clubului, la Bucureşti."

Ionel Ganea a semnat un contract până la vară şi îi va avea ca secunzi pe Gică Barbu şi Marius Popescu, iar antrenor cu portarii va fi Emil Szolomajer.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu