marți, 12 martie 2013

Ionel Ganea, antrenor U Cluj: ,,Pentru mine este unic acest gest din partea suporterilor!”





Antrenorul Universităţii Cluj, Ionel Ganea, a mărturisit la postul de radio Napoca Fm, în cadrul unei emisiuni sportive, faptul că pentru el, gestul  suporterilor de a achiziţiona bilete şi a-şi încuraja echipa din afara stadionului, este unic.
,,Sincer ţin să le mulţumesc foarte mult pentru susţinerea pe care ne-au acordat-o. Pentru mine este unic acest gest din partea suporterilor”, a spus tehnicianul studenţilor.

Referitor la victoria, cu 1-0, contra celor de la Severin, ganezul a precizat că deocamdată nu s-a realizat nimic:
,,Sunt conştient că nu am realizat nimic. Greul de-abia acum începe. Deocamdată n-am realizat nimic, iar jucătorii ar trebui să îşi propună şi ei nişte obiective mai măreţe în viitor, pentru că aici la echipă sunt jucători cu un potenţial foarte bun, cu experienţă şi  pe lângă cei cu experienţă, jucători tineri, talentaţi, care oricând pot să joace la echipe mari.”

În privinţa următoarelor două partide din campionat, fostul atacant al naţionalei, ţinţeşte Victoria:
,,Mi-am propus ca ambele meciuri să le câştig. Dacă nu o să avem o constanţă în rezultate, va fi foarte greu pentru noi”.

Buleică, un jucător tânăr, cu un talent foarte mare

Antrenorul ,,Şepcilor Roşii” crede despre autorul golului, Alin Buleică, că are un talent foarte mare, iar pe viitor îl vede în echipa naţională a României:

,,L-am testat în Turcia la amicalele de pe iarbă. Este un jucător tânăr, cu un talent foarte mare.  A trecut printr-o perioadă mai grea, deoarece i-a murit bunicul. A reuşit puţin să-şi revină din starea în care a fost, a reuşit unicul gol din această partidă şi a adus un plus echipei. E un jucător talentat, pe care eu cred că o să-l văd şi în echipa naţională”, a subliniat Ganea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu